Translate

9 Eylül 2014 Salı

ERSAG tuy azaltici losyon

Selm arkadaslar;

Bugun  9 ay dir kullandigim bu losyondan bahsetmek istiyorum. Bunu bana yakin bir aile dostum onermisti. Nedeni de 1 sene once Amerika ya gidecegimi duyup orada kuafor sikintisi cekebilirsin diyerek  bu urunu hediye etti. Amerikaya geldim  ve ben bu losyonu  unutmustum taki burada gercekten kuafor sikintisi  cekmeye baslayincaya kadar. Umutsuzca bu losyonu kullanmaya basladim. Tabiki kullanmadan once internetten ersag markasini arastirdim. Urun 200ml lik bir tup te satiliyor. Kokusu  bitkisel olmasina karsin fena degil. Urunu kullandiktan sonra cildimin nemlendigini hissediyorum ve yumusacik oluyor.


Urun bitkisel, nemlendirici ozelligi varmis, tuylerin %70 azalttigini ve gec cikmasini sagliyormus. Kollar, koltuk alti, bikini bolgesi, gogus killari, bacaklar, ense vb.. yerlerde kullanilabilecegi soyleniyor.

Ozellikle erkekler icin yanak ve kulaklarda cikan istenmeyen tuyler icin cok kullanisli oldugu soyleniyor.

Icinde bulunan E vitamini ve  antioksidanla da hucre yenilenmesini hizlandirdigini soyluyorlar.

 Bu losyon kokten  tuyleri aldiktan sonra her aksam losyonu uygulayaginiz bolgeyi temizleyip surulerek uygulaniyor.

Pe.ki benim dusuncelerim..... Evet urune burda istemeyerek basladim  ve ilk 2 ay da sanirim etkisi olacaginada inanmadigim icin duzenli kullanmadigimdan  etkisini anlayamamistim taki 3. ayin sonunda tuylerimin azaldigi gozle gorulur bir sekil aldi ben  bu urunu koltuk alti ve cene altim icin kullaniyorum ve etkisini 3. ayin sonunda gordum belki duzenli kulansaydim daha da erken etkisini fark edebilirdim diye dusunuyorum. Nemlendirmesi ve kokusu da gayet basarili..


Sizler bu tarz urunler kullaniyormusunuz.?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder